Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

Ez a bejegyzés több mint 30 napja frissült utoljára. A benne olvasható információk már elavultak lehetnek!

Az önkormányzat közleménye:

Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Rákosmente Önkormányzatának Képviselő-testülete a 30/2017. (XII. 14.) önkormányzati rendeletében meghatározottak szerint 2018. július 23. – 2018. augusztus 5. között a Polgármesteri Hivatal valamennyi szervezeti egységében igazgatási szünetet rendelt el, amely  időszak alatt az ügyfélfogadás szünetel.
Az igazgatási szünet időtartama alatt kizárólag a halálesetek anyakönyvezése ügyében az ügyelet az alábbiak szerint történik a 1173 Budapest, Csabai u. 20. szám alatt: 

2018. július 26. (csütörtök)       10.00-12 óráig,
2018. augusztus 2. (csütörtök)  10.00-12 óráig.

A Hivatal telefonügyeletet biztosít a halaszthatatlan ügyek intézésére, rendkívüli esetben a +36 1/253-3360-as telefonszámon illetve a +36 80/217-217 ingyenesen hívható telefonszámon tehetnek bejelentést a kerületben élők.
Az igazgatási szünet ideje alatt az Ügyfélszolgálati Csoport munkatársa teljes munkaidőben a Polgármesteri Hivatal főépületének földszinti portaszolgálatán ügyeletet tart.